Boldog Névnapot!

Sziasztok!

Ez a blog 2009. 12. 14-én indult!

Reméljük tetszeni fog, és nagyon örülnénk a kommenteknek!

Kellemes időtöltést kíván: Ivcsi :) és Csillu



Ezen az oldalon egy történetet olvashattok... Hogy miről?? - Egy kitalált történetről, melynek főszereplői az 'Alkonyat' című film színészei...és Tia. Jó olvasást! :)





2010. július 16., péntek

47. fejezet

Sziasztok!

Kicsit késve ugyan, de meghoztam a mai frisst. Ebben a részben: egy édes ébredés; aztán valami, amitől Tiának lehetne akár de javou érzése; váratlan látogatók, akik nincsenek teljesen tisztában a kialakult helyzettel; valamint egy meglepő javaslat vagy inkább kérés Rob részéről... izgalmakban nem lesz hiány :)
Örömmel olvastuk, hogy milyen kreatívak vagytok. Ami pedig az előzetest illeti: nem kell mindig a legrosszabbra gondolni.
A kommentekre én sajnos nem tudok válaszolni - a mobilinternet nem teszi lehetővé :( - szóval, amint Ivcsi újra köztünk lesz, megválaszolja mindegyiket :) köszönjük, azoknak, akik írtak!
Jó olvasást, sziasztok!


47. fejezet

Nem sokkal később Rob is mocorogni kezdett, majd egy megadó sóhaj kíséretében kinyitotta a szemét.
- Jó reggelt! – mosolyogtam rá.
- Meg voltam győződve róla, hogy a tegnapi napot csak álmodtam… úgy látszik mégsem! – közelebb húzott magához, majd megcsókolt.
- Nekem is ez volt az érzésem, amíg meg nem pillantottam ezt. – mutattam felé a bal kezem. Megfogta, majd egy apró puszit nyomott rá.
- Szeretlek! – suttogta a fülembe.
- Én is szeretlek, nagyon!
Nem tudom, mennyi ideig fekhettünk egymás karjaiban a másikat figyelve, de jó érzés volt. Ismét önmagam voltam, a baleset óta először…
Lassan rászántuk magunkat és felkeltünk. Majd a reggeli teendők után lementünk a konyhába, ahol meglepődve szembesültem azzal, hogy anyuék nem mentek dolgozni.
Együtt reggeliztünk meg aztán mi ismét felvonultunk a szobámba. Előkeresetem a bőröndömet, majd kinyitottam a szekrényajtót. Épp kezdtem volna neki a pakolásnak, mikor Rob megfogta a derekam és szembefordított magával.
- Szabad lesz megtudnom, hogy mégis mit csinálsz? – kérdezte.
- Igen. Költözök. – villantottam rá egy angyali mosolyt.
- Nem, Neked még pihenned kell! – mondta szigorúan és az ágy felé tolt.
- Ugyan, Rob! Semmi bajom…
- Akkor is! – vágott a szavamba. – Te szépen leülsz ide, én majd bepakolok.
- Köszönöm. – nyögtem ki végül, mivel láttam, hogy hajthatatlan.
Figyeltem, ahogy a ruháim fogynak a szekrényből, és közben remekül szórakoztam Roberten. De el kell ismernem, egész ügyesen vitte véghez a feladatot.
Délre már „be is fejeztük”. Ebéd után hosszasan beszélgettünk anyuékkal. Majd olyan négy óra tájékán Rob felment a csomagjaimért és kivitte őket a kocsiba. Én pedig búcsúzkodásba kezdtem a szüleimtől. Mind a ketten könnyes szemekkel néztek rám.
- Jajj, nem a világ végére megyek! Ha nem is találkozunk minden nap, telefonon tartjuk a kapcsolatot. – mosolyogtam rájuk.
- Hiányozni fogsz! – ölelt meg apa.
- Gyere, amikor csak szeretnél! Tudod, ránk mindig számíthatsz! – húzott magához anya szorosan.
- Szeretlek titeket! Sziasztok. – köszöntem el tőlük, majd beszálltam a kocsiba.
Negyed órán belül már otthon is voltunk, ahogy bementünk az ajtón, Happy egyből ugrándozni kezdett körülöttem.
- Sokat nőtt. – jegyeztem meg, miközben simogattam. – Hiába, két hónap azért két hónap.
- Nagyon hiányolt, mint ahogy én is. – mondta. – A baleset után egy ideig Ashley vigyázott rá… - kezdte, s a szemeiben mélységes fájdalmat véltem felfedezni. – Mikor hazahoztam, az volt az első, hogy körberohanta a házat, Téged keresve.
Ez elgondolkodtatott! Most döbbentem csak rá igazán, Robertnek milyen gyötrelmes lehetett ez az idő…
Lassan besétáltam a nappaliba, Robertet követve, majd leültem mellé a kanapéra és vállára hajtottam a fejem.
- Gondolom rengeteg mindenről lemaradtam… Tudod… eddig a napjaim nagy részét az tette ki, hogy azon gondolkoztam ki vagy és mi közünk van egymáshoz! Most viszont arra lettem kíváncsi, mi történt veled, amíg kómában voltam.
Egy szót sem szólt, csak éreztem, ahogy megrázza a fejét!
- Azt hittem őszinték leszünk egymáshoz! – húztam ki magam és mélyen belefúrtam a tekintetem az övébe!
- Rendben! – sóhajtotta, én pedig csak vártam a folytatást.
Rob egy hosszú percre lehunyta a szemét, majd még mindig csukott szemmel beszélni kezdett:
- Hetekig teljesen használhatatlan voltam. Steph elintézett nekem egy kis „pihenőt”. Az első pár napban itt volt Ashley. Úgymond a gondomat viselte, nem hagyott magamba zuhanni, tartotta bennem a lelket… Aztán felajánlotta, hogy vigyáz Happyre… Én pedig minden nap bent voltam nálad. Azt hiszem, két hét után visszamentem dolgozni. Munka után pedig első utam rendszerint hozzád vezetett. Estére legtöbbször már nagyon kimerültem, mégsem tudtam elaludni… amikor nálad voltam, ez most furán fog hangzani, de mindig elmeséltem a napomat. Iszonyatos volt látni, ahogy ott fekszel, a tested pedig nem reagál semmire… - mesélte megtörten. Csendesen figyeltem, ő pedig folytatta, immáron rabul ejtve a tekintetemet: - Egyszer hazamentem anyuékhoz hétvégére, de végig azt vártam, hogy újra melletted legyek. Aztán azon a reggelen… éreztem, hogy valami történni fog… és tessék. Nagyon örültem, hogy felébredtél és teljesen le is döbbentem… az elmúlt idő, egészen tegnapig maga volt a pokol. De tudtam, hogy megérdemeltem.
- Ez nem igaz! Ezt a hülyeséget sürgősen verd ki a fejedből! Nem akarom még egyszer meghallani! – dörrentem rá.
- Köszönöm – egy rövid pillanatra birtokba vette az ajkaimat, majd hirtelen témát váltott: - Hogy jutott eszedbe minden?
- Igazából fogalmam sincs. Egyszer csak bevillant egy kép.
- Micsoda? – jelent meg egy halvány mosoly a szája szegletében.
- Karácsony. Egész pontosan az, amikor a nyakláncot akasztod a nyakamba. A parkban is rajtam volt. Levettem és megnéztem, aztán sorba lepergett előttem minden. Majd egyből hozzád indultam.
Egy őszinte mosoly jelent meg az arcán.
- Rob, kérdezhetek valamit?
- Persze, kicsim!
- Mióta van meg a gyűrű?
- Már egy ideje. Rá kellett, hogy jöjjek, képtelen vagyok élni nélküled. Akkor döntöttem el, hogy meg fogom kérni a kezed. El is mondtam Kellannak, de nem nagyon akarta elhinni. Aztán másnap elrángattam egy ékszerboltba, akkor jött rá, hogy tényleg komolyan gondolom.
- Szeretlek! – bújtam hozzá közelebb, ám ez nem tartott túl sokáig, mert Happy ugatni kezdett.
- Adok neki enni. – álltam fel.
- Rendben. Én addig felviszem a táskákat.
Gyorsan adtam eledelt és vizet is Happynek, bezártam az ajtót, majd elindultam Robhoz.
Épp kezdte volna kipakolni az egyik bőröndöt, mikor felértem. Nem vett észre, így halkan mögé osontam és átkaroltam.
- Hagyd, ráér az! – suttogtam a fülébe.
Megfordult az ölelésemben és rám mosolygott. Egy ideig csak így álltunk, aztán megcsókolt. Először csak gyengéden, majd egyre mohóbban…

*

Reggel az első értelmes gondolatom ez volt: Roberten és a szüleimen kívül senki nem tudja, hogy visszatértek az emlékeim és mindenkire pontosan emlékszem: Katere, Danielre, Ashleyre, Kellanra, Jacksonra…
Egyből a telefonom után nyúltam, és megdöbbenve láttam, hogy mennyire elaludtam. A gondolataimból a csengő hangja zökkentett ki. Ismerős zajok szűrődtek fel. Míg azon töprengtem, kik lehetnek azok, rá kellett jönnöm, a beszélgetés egyre inkább vitatkozásba csap át.
Csendesen mentem le a lépcsőn, miközben végig figyeltem, miről beszélgetnek.
- Ash, kérlek…
- Nem, Robert! Engedd meg, hogy befejezzem!
Kicsit kínosnak éreztem a helyzetet. Mostanában túl sokat hallgatózom és ennek nem igazán voltam a híve.
Úgy döntöttem, nem leszek az „új szokásom” rabja és éppen ezért, egyből el is indultam, hogy teljes szem és fültanúja legyek a beszélgetésnek. Ám mikor megpillantottam őket, gyorsan vissza is bújtam a „rejtekembe”. Őszintén szólva elbizonytalanodtam…
Ashley nagyon határozottan beszélt Roberthez, aki egy csöppet értetlenül állt az események előtt.
Kellan a háttérből szemlélte őket… ahogy én is.
- Igazán mellőzhetnéd ezt a szörnyű önsajnálatot! Nem jársz dolgozni, nem beszélsz senkivel. Ez így nem mehet tovább, valamit kezdened kell magaddal! Én el tudom képzelni, mennyire nehéz lehet most neked, de mégis…
- Ash… - kezdte sokadszorra is Rob, ám Ashley most sem hagyta szóhoz jutni.
Aztán hosszas csend következett. Kilestem, mert egyre idegőrlőbbé vált ez a hallgatás. Már nem voltak az előszobában. Lejjebb merészkedtem a lépcsőn, mígnem a nappaliból felfigyeltem a hangokra.
- Ne Ash-ez itt nekem! Rob szedd össze magad!
- De hisz, én…
- Nincs semmi de! eljössz velünk ebédelni, aztán pedig… majd kitalálunk valamit!
- Szerintem hagyhatnád, hogy Robert is szóhoz jusson! – vette védelmébe Kellan a barátját.
Ezeket a szavakat önkéntelenül is megmosolyogtam. Örültem, hogy talán végre Rob mindent elmagyarázhat.
- Köszönöm. – mindössze ennyit mondott. Percekig csend telepedett rájuk. Hirtelen ötlettől vezérelve elindultam a nappali irányába. Beérve először egyikük sem vett észre. Közelebb léptem Roberthez, majd leültem mellé. Erre már mindannyian felkapták a fejüket. Ashley értetlen, majd Kellan mindig mosolygós arckifejezésével találtam szembe magam.
- Tia… - hebegte Ashley. - … Te? Itt?
- Ezt próbáltam elmondani. – közölte Rob teljes nyugodtsággal, miközben a kezünket egymásba kulcsolta.
- Én… újra a régi vagyok! Sajnálom, hogy nem szóltunk, de mindez csak két napja történt és azóta még csak levegőt venni sem volt időnk! – keltem gyorsan a védelmünkbe.
Ash egy cseppet lenyugodott. Kellan pedig hirtelen felállt, majd szorosan magához ölelt.
- Olyan boldog vagyok, hogy felismersz engem, hugi! Feltéve, ha tényleg emlékszel! – nevette el magát.
- Persze, hogy emlékszem rád! Te vagy az én lökött, de a világ legjobb bátyja, akit valaha is kívánhattam volna. – mosolyogtam mire ő – kissé meghatottan – egy puszit nyomott az arcomra.
Közben Ashley is megérkezett, hogy most ő ölelgessen agyon.
- Fogalmad sincs, mennyire hiányoztál! Úgy örülök, hogy újra velünk vagy!
- Hát még én. – feleltem, kibújva az ölelésünkből. Ash a tenyerébe fogta mindkét kezem, s így folytatta tovább.
- Talán Neked, majd… Várjunk csak! Ez az, amire gondolok? – nézett mélyen a szemembe. Én egyből éreztem, mire céloz, mert a bal kezem gyűrűs ujját szorongatta.
Robertre pillantottam, de sem ő, sem pedig Kellan nem értette, mit akarhat Ash.
- Ez… - mutatta fel a gyűrűt.
- Ó, igen! – hallottam Kellan örömteljes sóhaját.
- Igen, Ash! Ez pontosan az, amire gondolsz. – karolta át Rob a vállam, közelebb húzva magához.
A következő pár óra azzal telt, hogy mindent – a legapróbb részletekig – elmeséltünk Ashleynek, aki látszólag kifogyhatatlan volt a kéréseiből. A kíváncsisága egy percre sem lankadt.
Mikor végre betelt az előző két napunk eseményeivel, eszembe jutott valami, amire talán pont ez a legmegfelelőbb alkalom.
- Tudom, hogy még semmi sincs letisztázva, és még csak az időpont sincs meg az esküvőre, mégis szeretnélek megkérdezni – fordultam Ashleyhez – vállalnád-e a tanúm szerepét?
- És Kellan, Te lennél az enyém? – csatlakozott Robert.
- Persze! – érkezett a válasz mindkettőjüktől szinte egyszerre.
- Én a koszorús lánynak is örültem volna, de ez sokkal jobb! – borult a nyakamba. – Köszönöm!
- Reméltem, hogy legalább annyira boldog leszel, mint én vagyok. – adtam egy puszit a homlokára, de láttam a szemében, hogy már rég nem figyel rám. Teljesen másfelé kalandoztak a gondolatai…
Nem sokkal később megint egyedül voltunk a lakásunkban. Készítettem egy gyors ebédet, majd nekiláttunk az elfogyasztásának. Én farkaséhes voltam, ám Robert még csak hozzá sem nyúlt az ételhez. Folyamatosan engem nézett és nagyon gondolkozott valamin.
- Mi az? – kérdeztem, mikor már nem bírtam a kíváncsiságommal.
- Tia, mit szólnál, ha elutaznánk Londonba?

11 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon aranyos lett.*.*
    Ahogy felébredtek és szerelmesen egymáshoz bújtak elképzeltem milyne jó lehetett ennyi idő után.De amikor Rob elmondta azt hogy mit érzett és mi történt vele amíg Tia..,az élete érteme akki végre emlékszik rá,komában volt.Nagyon nehéz lehetett neki erről beszélni.Meg amikor Ashley mindig közbevágott Rob szavába és amikor megjelent Rob mellett Tia és Kallen és ashley agyon ölelgették és észrevette a gyűrűt az is szép volt.

    Az elözetesből úgy gondolom de csak gondolom,hogy Tia a felvételi levelét találhatja meg.Úgy gondolom.De majd kiderül.
    Mindenesetre nagyon tetszett ez és megitn siekrült lenyűgözni.:)
    Puszi:Krisztina

    VálaszTörlés
  2. szia!
    huhh nagyon jó lett:P ash hogy leordította rob fejét xD majdnem lefordultam a székről ahogy nevettem xD
    az viszont nagyon szomorú rész volt mikor rob elmesélte tiának h mit csinált amíg ő kómában volt:(
    az előzményekhez még annyit h ezt nagyon aranyosnak is találtam az akkori fejezetben:D ahogy rob minden nap elment hozzá és elmondta részletesen h mi történt vele nap mint nap:)
    annyira aranyosak együtt:D bár lehet h csak azért gondolom igy mert peter facinelli lányáról van szó:PxD
    na nem tartok neked itt kiselőadást arról h milyen jó lett a fejezet:D
    kíváncsian várom a következőt:D
    puszi:CC&EC

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    hát ez egyszerűen lenyűgöző volt.
    Olyan egyben szomorú amikor Rob elemsélte tiának hogy mivel teltek azok a napjai amikor Ő komában volt.
    Egyszerre romantikus hogy úk újra együtt vannak.
    egyszerre megható ahogy a szülők megsiratják lányukat aki újra elmegy a háztól kedvesével.
    És egyszerre vicces amikor Ash folyton közbevég,és nem engedi Robnak elmondi hogy mi történt.
    Egyszerűen tökéletes ebben minden benn volt aminek benn kelett lennie.
    Várom a folytatást

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Nagyon jó lett!Szerencsére nem jött be az amit gondoltam.

    Ismét van egy jó gondoltam.Megtartjék az esküvőt és amikor a pap aztmondja:-Ha bárkinek van van valami ellenvetése, hogy ez a két ember ma egybekeljen, szóljon most vagy hallgasson mindörökre. Akkor bettopan Tom, hogy még mindig szereti, és hogy emlékezzen a csókra a buli után.Meg ilyenek.És nagy bonyodalmak leszenek.És Rob is gyanusítgatni kezdi.Az esküvő átcsap vallatásba.Végül Tia elrohan és csak sír-sír-és sír a parkban a tó mellett. Mikor odaér Rob és ezt Tia meglátja, beleugrik a tóba és fullákolni kezd.És Rob utána ugrik, de Tia nem hagya magát kihúzni.Rob nagy nehezen kirángatja a partra, ám Tia leveszi ujjáról a gyűrűt és beledobja a tóba. Majd feláll, és a kocsival csak megy-megy. Nem érdekli hova csak megy. Majd végül megáll egy benzinkútnál, ahol egy csávó betuszkolja a saját kocsiába, és elrabolja.És a végén Happy találja meg nyomozó kutya módjára.

    De azért remélem nem lesz ilyen tragikus az esküvő...ja és happy is ott lesz az esküvőn ugye???Lécci!^^ xD

    Várom a következő fejit!!!

    Puszi,
    Chrisssy

    VálaszTörlés
  5. Helló!
    Nagyon jó fejezet lett! Nagyon bírom Ashley-t! Bár nem FŐ szereplő, egyik kedvenc karakterem.....Remélem, Tia igen-mond és elutaznak Londonba...
    Az előzetes kissé aggaszt.... bár Csillu azt mondta, nem kell mindig a legrosszabbra gondolni....hmmm.....vajon mit kaphatott Robert? Talán egy szerelmes levelet?....az durva lenne, de ....mégsem...talán egy felkérést amire nem-et mondott?....nem tudom.....nagyon várom, hogy elolvashassam a következőt, amit, mint már a másik fejezet végén a kommentemben mondtam, csak egy hét múlva fogok tudni megnézni (nem leszek gépközelben).....de megígértem az előző fejezet végén és most is megígérem, hogy utólag megírom a kommenteket... :)
    Puszi, Hanna
    U.I: többé nem kell névtelenként írjak :

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát ez...ez..ez..ez nagyoooooon jó!!!(=
    Jupiiiiiiiii...hamarosaaan esküvő :DDD
    Nagyon jó lett a feji
    Áhh..Kellan olyan aranyooos lehetett :]
    Siess a kövivel

    pusszancs

    Wyyy (=

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a levéleben szerintem az a levél van, hogy felvették Tiát a suliba.

    Nagyon várom a kövit!!!!

    Chrisssy

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok:) Oh te jó ég:P Ez olyan aranyos volt. Nagyon nagyon tetszett. És amit Tia mondott Kellanról az olyan kawaiii volt:D Levél?? ez érdekesen hangzik:P Már nagyon várom a keddet, meg az új fejezetet. Ügyesek voltatok, mint mindig. Nagyon hiányoztok:) Csak így tovább. Siessetek a folytatással!!! Légyszííí <3 Molto bacio. ciao
    Ui:. Buon finesettimana le mie ragazze <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  9. Jujj de tetszet..
    Háát:P
    Lenyűgöztetek megint.
    Vároma folytatást.
    Ilyen izgalmas kérdésnél abab ahgyni.
    ejejj. nem volt szép tőletek:XD

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikusan jó volt az egész rész.
    Mint az összes rész.És én kritikát nem tudok mondani,csak dicséretet mert megérdemlitek.Kérlek soha ne hagyjátok abba ennek az írását,de ha abba is hagyjátok írjatok egy másik ilyen történetet ami Robos..(L)
    Mert ez fantasztikusan jó.
    Jaj tegyétek fel a folyatást mert ötpercenként jövök már nézni hogy van e új rész :P

    VálaszTörlés
  11. Szia Krisztina!
    Nagyon örülünk, hogy le tudtunk nyűgözni! :P
    Az előzetessel kapcsolatban: tökéletesen beletrafáltál! :) tényleg a felvételiről lesz szó, ami nem kis bonyodalmakat okoz majd a továbbiakban is…


    Kedves CC&EC!
    Hát igen, azt hiszem Ashnek valami ilyesféle stílusa lehet… xD De nem bántjuk, mert szeretjük! :D
    Igazán tarthatsz kiselőadást, mert nagyon jól esik a dicséret mindkettőnk számára! Szóval nagyon szépen köszönjük! :)
    És valószínűleg igazad van: szerintem is nagyon aranyosak együtt! :D Még ha Peter Facinelli lányáról van is szó… xD


    Szia Névtelen! :)
    Nagyon mélyre hatottál ezzel a kommentel! :) És én is csak annyit mondhatok: „Ebben minden benne volt, aminek benne kellet lennie”! Köszönjük!!!


    Kedves Chrisssy!
    Hát valóban nem írtunk ennyire tragikus véget… és szerintem annyit igazán elárulhatok – csakis megnyugtatásképpen – hogy életük legboldogabb napját, még mi sem akartuk elrontani!!! :D Na de minden kiderül, egy pár fejezet múlva!
    Happy??? Úgy látom, nagyon megszeretted! :)
    A levélbe beletrafáltál…

    Kedves Hanna!
    Igen, azt hiszem Ash nem csak a Te szívednek kedves, t mindenki szereti… :P
    Az előzetessel kapcsolatban: Tényleg nem kell mindig a legrosszabbra gondolni, nekünk csupán az a célunk, hogy még jobban felcsigázzunk Titeket… :D
    De most ennél, valamit félreértelmeztél, merthogy a levelet nem Rob, hanem Tia kapja! Bonyodalmak így is lesznek, de közel sem olyan vehemens, mint amire Te gondoltál! :P


    Szia Wyyy!
    Köszönjük a dicsérő szavakat!
    Közelítünk az esküvőhöz, igazad van…
    Kellan mindig aranyos, ez nem is kérdés!!! xD



    Szia Meli!!!
    Nekem is nagyon hiányzol!!! :)
    Örülök, hogy tetszett! :D
    Bevallom, most fogalmam sincs mit jelent az olasz mondatod, na de majd unalmas perceimben (ami mostanában elég ritka) lefordíttatom… xD
    MEG NE MOND!!! :)


    Kedves Névtelen! :)
    Nagyon örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet! A lenyűgözéshez nagyon értünk… xD
    A függő vég, pedig a specialitásunk! :D
    Mi kis gonosz nőszemélyek!!! :P


    Szia Névtelen! :)
    Igazán jó olvasni, hogy ennyire oda vagy a storyért! :D
    Sajnos nem tudom garantálni, hogy „soha nem hagyjuk abba”, mert vészesen közelítünk a történet végéhez…
    Arról viszont lehet szó, hogy lesz egy másik! :)

    VálaszTörlés