Boldog Névnapot!

Sziasztok!

Ez a blog 2009. 12. 14-én indult!

Reméljük tetszeni fog, és nagyon örülnénk a kommenteknek!

Kellemes időtöltést kíván: Ivcsi :) és Csillu



Ezen az oldalon egy történetet olvashattok... Hogy miről?? - Egy kitalált történetről, melynek főszereplői az 'Alkonyat' című film színészei...és Tia. Jó olvasást! :)





2010. július 5., hétfő

44. Fejezet

Sziasztok!

Meghoztam Nektek egy újabb fejzetet, amit úgy vettem észre már nagyon vártatok!

Ebben a részben, többek között egy rövid utazást teszünk Álomvilágban... aminek talán egy egész életet meghatározó következményei lesznek! Na de mielőtt még bárkit belekavarnék a fejezetbe, inkább olvassátok el! :)

Nekem, személy szerint ez a kedvenc fejezeten, éppen ezért őszíntén remélem, hogy a Ti tetszésetket is elnyeri majd, és ezt minél több kommentben fejtitek ki Nekünk!

Nincs is más hátra, mint, hogy jó olvasást kívánjak!

44. Fejezet

Még hallottam, ahogy Rob elmegy, aztán én is elindultam a földszintre anyuékhoz. Épp a konyhában beszélgettek, mikor megérkeztem.

- Gyere csak. Itt a vacsorád! - mondta anyu.

Leültem az egyik székre. Most tudatosult bennem igazán mennyire éhes is vagyok. Jóízűen fogyasztottam el az ételt, majd fáradságra hivatkozva visszamentem a szobámba. Nem volt még késő és az igazat megvallva, csupáncsak egyedül akartam lenni. Egy gyors zuhany után felvettem a pizsamámat, majd befészkeltem magam a puha ágyamba. Magam elé meredve vártam, hogy történjen valami. Órákig ülhettem mozdulatlan. Nem is tudom mire számítottam! Talán arra, hogy majd egyszeriben minden eszembe jut! Fogalmam sincs, egyszerűen csak úgy éreztem, tönkretette az életemet az amnéziám. Már semmi sem olyan, mint régen volt és ezt az emlékeim nélkül is biztosra vehettem.

Hirtelen egy kérdés villant be: Vajon mi lehet Robert vezetékneve? Ezen eltöprengtem… ám bárhogy erőlködtem, nem tudtam rájönni a válaszra.

Mióta ismerem őt? Miért nem tudom, hogy hívják? - egyre több mindenre lettem kíváncsi, de egytől-egyig megválaszolatlanul kavarogtak fejemben a kérdések.

A tekintetem megállapodott az íróasztalom egyik fiókján és erős késztetést éreztem az iránt, hogy megtudjam, mit rejt magában. Lassan kihúztam és a legfelső tárgyon megakadt a szemem. Mintha pontosan erre lett volna szükségem! Kivettem a fiókból, majd a tokot felnyitottam és a CD-t behelyeztem a lejátszóba. Aztán vártam, hogy végre felcsendüljön a dallam. Visszafeküdtem a takaróm alá és lehunyt szemmel hallgattam a nyugtató zenét. Mivel a borítója nem árult el túl sok mindent, nem tudtam mi szólalt meg. Viszont az ének, egyre ismerősebbé vált és biztosan éreztem, hogy már hallottam a zenét és a férfi hangját egyaránt. Így merültem el az öntudatlanságba…

Mikor kinyitottam a szemem, egy gyönyörű réten találtam magam. Tudtam, hogy álmodom, mégis minden annyira valóságosnak tűnt. A sötétzöld pázsitot, vékony kis ösvény szelte ketté. A szegélyét fehér rózsák rajzolták ki.

Egy tétova lépést tettem előre, s csak ekkor vettem észre, hogy mezítláb vagyok, mégsem okozott fájdalmat az apró kövek érzése a bőrömön. Egy hosszú, fehér ruhát viseltem. A lágy szellő kecsesen játszott a vékony anyaggal. Lágyan omlott le a testemen, egészen a földig.

Kissé bátrabban tettem újabb és újabb lépéseket, míg az út, véget nem ért. Egy tisztás terült el előttem, amit még több rózsa díszített. Majd egy alakra lettem figyelmes. A mező túloldaláról lassan közelített felém. A fehér öltöny - amit viselt - vakított a ragyogó napsütésben. A lábaim önkéntelenül is elindultak az irányába. Egy karnyújtásnyira egymástól, mindketten megtorpantunk. Csak néztem őt, de nem tudtam rájönni ki lehet. Legbelül éreztem, hogy ismernem kéne, mégis olyan volt számomra, mint egy idegen.

A nap vöröses árnyalattal színezte meg, az égbe meredező tincseit. A hosszú szempillái mögül, a legszebb szempár nézett vissza rám, amit valaha is láttam. Egyetlen pillantásától nagyot dobbant a szívem és úgy éreztem a lábam már képtelen megtartani engem. Mintha megérezte volna, mire gondolok, mert óvatosan megérintette a karom, majd közelebb húzott magához. A pillantása rabul ejtette az enyémet és én nem is akartam levenni róla a szemem. A kezemet rásimította a vállára, a sajátját pedig a derekam köré kulcsolta. Nagyon lassú, apró lépésekkel mozogni kezdett, ezzel kényszerítve engem is, minden mozdulatára. Nekem egyáltalán nem volt ellenemre a közelsége, sőt még közelebb simulva hozzá táncoltunk a tisztás közepén. Teljesen belefeledkeztem ezekbe a percekbe. Semmi más nem számított csak õ és én.

- Tia…- suttogta a fülembe. A lehelete forrón siklott végig a fedetlen bőrömön. Megremegtem a karjai közt, de próbáltam a szavaira koncentrálni. - ...Ég veled!

Kivált az ölelésemből, majd egyre gyorsabban lépkedett hátra, míg végül teljesen eltűnt a szemem elől.

Szólni akartam, de nem tudtam. Ordítottam volna fájdalmamban. Ám a sírás fojtogatott és nem engedte, hogy egyetlen hang is elhagyja a számat. Egy könnycsepp gördült le az arcomon…

Felébredtem. A könnyeim sűrűn patakzottak, ezzel eláztatva a párnámat. Pecekig csak görcsösen sírtam, elfojtva egy-egy feltörni készülő sikolyt. A fájdalom, amit éreztem leírhatatlan volt.

Pontosan tudtam, hogy álmomban Robertet láttam. Ugyan azokkal a szavakkal búcsúzott, mint a kórházban. Még mindig nem tudtam, mi közünk volt egymáshoz, mégis a szívem majd meg hasad, ha csak rá gondolok.

Mikor kicsit sikerült megnyugodnom és tiszta fejjel voltam képes gondolkodni, észrevettem, hogy túl világos van ahhoz, hogy még éjszaka legyen. Aztán eljutott a tudatomig a zene, ami a lejátszóból halkan szólt. Erőt véve magamon, kikászálódtam az ágyból. Nem lehettem túl óvatos, mert hirtelen megszédültem. Visszahuppantam az ágyra. Pár perc pihenés után újból próbálkoztam, sikeresen.

Lekapcsoltam a magnót, majd a CD-t - a tokkal együtt - a helyére raktam. Összeszedtem pár ruhát és a fürdőbe indultam.

A tükörben szörnyű látvány fogadott: az arcom lángolt a sok sírástól, a szemeim vörösen csillogtak…

Mikor végre elfogadható külsőt varázsoltam magamra, lemerészkedtem a földszintre. Senkit nem találtam otthon, de ennek most igazán örültem.

Készítettem magamnak egy teát, és egy tál müzlit, majd birtokba vettem a nappalit. Leheveredtem a kanapéra és bekapcsoltam a tévét, ám inkább csak a nyomasztó csöndet akartam megszüntetni. Egyáltalán nem figyeltem a képernyőre. A teámat lassan elfogyasztottam, de az ételhez még csak hozzá sem nyúltam. Semmi sem érdekelt, egyelőre csak az volt a fontos, hogy túléljem a napot.

Valószínűleg elaludhattam, mert mikor újra magamhoz tértem, már az ágyamban feküdtem…

***

Napok teltek el a tehetetlenségemmel. Olyan voltam, mint egy élőhalott. Alig ettem, alig mozdultam ki a szobámból, teljesen megfeledkeztem a külvilágról. Anya és apa aggódva figyelték, hogyan roskadok össze, de az okát nem tudhatták, mert az utóbbi időben nem sokat beszéltem velük. Senkit nem akartam látni! Teljesen magamba zárkóztam.

- Tia! Ez így nem mehet tovább! Muszáj beszélned valakivel. - a hang irányába fordultam, ahol apu és anyu állt. Mindketten eléggé meggyötört arcot vágtak.

- Mit szeretnétek, mit csináljak? - kérdeztem, egy csöppnyi gúnnyal a hangomban.

- Elviszünk egy orvoshoz! - húzott fel apa az ágyról.

- Nem, nem, nem! Erre nincs semmi szükség. Inkább hagyatok egyedül! - makacsoltam meg magam.

Kirántottam a karom apa szorításából, majd karba font kézzel visszaültem az eddigi helyemre. Kizártam minden szót, amivel próbáltak jobb belátásra téríteni. Ám én hajthatatlan voltam és ezt szerencsére anyuék is észrevették. Egyszerűen kisétáltak a szobából.

Üveges tekintettel meredtem a semmibe, majd hamar rájöttem: talán mégis igazuk van. Ez így nem mehet tovább! Én sem voltam kibékülve saját magammal, főleg nem az utóbbi napokban tanúsított viselkedésemmel.

Csendben lementem a földszintre. Apu és anyu a nappaliban beszélgettek. Vettem egy mély levegőt, aztán gyorsan eléjük léptem, nehogy meggondoljam magam.

- Sajnálom! Igazatok van. Nagyon rosszul kezelem ezt a helyzetet és szükségem van a segítségetekre.

- Nincs semmi baj! Tudjuk, milyen nehéz lehet, de mi támogatunk téged! Csak mondj el mindet! - ölelt meg anya.

- Köszönöm.

- Esetleg elmehetünk az orvoshoz? - kérdezte apa.

- Mehetünk. - mosolyodtam el.

Tudtam, hogy mindannyian csak a javamat akarják és ez ellen nekem semmi kifogásom nem volt. Szeretném, ha az életem visszatérne a normális kerékvágásba és, ha ehhez külső segítségre van szükség, akkor én azt is vállalom.

Egyetlen szó nélkül követtem őket a kocsiig. Az egész utat csendben tettük meg. Kifelé bámulva az ablakon, elmerültem szemléltem a mellettem elsuhanó várost, mígnem az autó megállt és mi mind kiszálltunk. Kíváncsian indultam az előttem lévő épület felé…

Tia álombéli ruhája:

12 megjegyzés:

  1. Sziasztok:) Nagyon tetszett ez a fejezet:) Az álom nagyon szép lett:P A ruha is nagyon tetszik:) Uh már a 44.fejezet? olyan hamar eljutottatok idáig, és nem kapkodva hanem szépen megfontolva és többször is átrágva a mondatokat. Nekünk egy szavunk sem lehet, mert mindig szép, egész és gyönyörű olykor könnyhullatós, máskor szívet melengető fejezeteket kapunk, amit köszönünk:) Ha olvasom még a legrosszabb napom is feltudja dobni:D Büszke vagyok rátok:)Vigyázzatok magatokra:) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Jajjd ejó.
    Újra itt!
    Táborban és büntetésben voltam és nem ülhettem a géphez.És az volta büntim hogy nem olvashatokxD..:)
    Hát nem tudom..
    tetsziktetszik.. de jöjjenek helyre dolgok már...mert nem bírom már ezt..már nagyon hosszasan csak abjok vannak jöehetne mráa jó is.:/

    VálaszTörlés
  3. Helló!
    Nagyon tetszett.....bár (sajnos) egyik tippem sem vált be.......de azért érdekes.....ez az álom.. :)..... remélem, hogy Tia emlékezete előbb-utóbb (és inkább előbb, mint utóbb) visszatér.... és az előzetesből azt tudtam kihámozni, hogy Tia valahogyan találkozik Happy-vel....talán meglátogatják Rob-ot? Várom a következőt...:)
    Puszi, Hanna

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Ez is szuper lett! Mindig izgatottan várom a részeket és sosem csalódom! :-)
    Nem igaz, hogy az a fránya emlékezet még mindig nem akar előmerészkedni! Remélem, most már minél előbb visszatér minden!
    Kíváncsian várom a kövit, amiből úgy tűnik, hogy összefut Happy-vel...és talán Robbal is!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Szuper lett!És olvasás közben azon töprengtem hogy ha Tia nem tudja mi Rob vezetékneve, akkor talán ha megtudja akkor(miután Rob egy sztár) kicsit összezavarodik, mert végülis mi a frászért várta hogy felébredjen ő, Tia.Mikor lányok milliói rajonganak érte...
    Ezenkívül, szerintem bennelesznek a TV-ben, persze ott is csak találgatni fognak(Pl.: Rob és barátnője szakítottak? vagy Robert Pattinson-t megcsalta barátnője. és ott lesz róluk egy közös kép amin Tia és Rob egy kettéhasadt szív két felén vannak) és mikor Tia rájön arra, hogy jártak Robbal akkor talán rájön arra miért szakadt, meg a szíve.De ez még nem elég ahoz, hogy minden a helyére kerüljőn.

    Ja és szerintem látja Kellant futni Jacksonnal, ami egy emléket ébreszt benne.És ezt az emléket tetőzi Kellan "lassú csiga" beszólása.Majd az a bizonyos beszélgetés mikor álmából felébredve Robert ült mellette, és akkor esett meg az első csók is.
    DE EZ NYILVÁN NEM A KÖVETKEZŐ FEJEZETBEN KÖVETKEZNE BE!!!!!!


    Szóval nagyon várom már a következő fejezetet!!!

    Chrisssy

    VálaszTörlés
  6. sziasztok!
    Ivcsi, igazad volt, személy szerint NEKEM is ez a kedvencem. az álom valami gyönyörű lett, tényleg, imádom ezt az egészet. Szegény Tia tényleg nagyon össze lehet zavarodva, és egy kicsit át is érzem.
    Továbbra is ilyeneket kérünk, szeretünk titeket, és a történeteteket! Legyen még sok fejezet!
    sziasztokéspusszah:Shelb.:P

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép.
    Maga az egész.érdekes lett.
    Sajnálom Robot hogy ő neki kell áthoznia a Szerelme,és élete ruháit.=(.De talán egyszer Tia elméje újra a régi lesz.és újra boldogok lesznek.
    És ez az álom..gyönyörű volt.!!
    És a Ruhárol való kép is.ilyet képzelnék el én is.
    Várom a frisset.

    VálaszTörlés
  8. Blogverseny
    gondoltam, hogy jó lenne, ha indítanék egy blogversenyt, amire akárhányan nevezhetnek egy bizonyos határidőn belül, akik már többet írtak 10 fejezetnél. A nevezők blogjain az alábbi dolgokat pontoznám:
    - A fejezetek hossza
    - A fejezetek érdekessége
    - A blog kinézete [fejléc, design, háttér stb.]
    - A blog információi
    A pontozáson egytől tíz pontot lehet szerezni, és a nevezők számától függően a legjobb 10% kap díjat. Akinek van kedve nevezni, azt arra kérem hogy írjon egy megjegyzést IDE és a blogja címét, meg ha lehet akkor az e-mailt is elkérném. Csak arra kérlek, hogyha neveztél kérlek rakd ki ezt az oldaladra![ ha nevezel elküldöm mailben, de az oldalamról is lementhető ]
    Köszönöm!
    [ a versenyre a nevezési idő augusztus 6.-ig tart [ a szülinapomig ]]
    a nyertes kihirdetése augusztus 6. és augusztus 20. között
    KIRCSI LENNE HA TI IS JELIZNÉTEK! Szerintem simán wan esélyetek, de ezt csak megsúgom =)
    pusszii:Shelb.
    www.vampirokhajnala.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. jahnemide hanem az én blogomra és bocsii hogy itt reklámozok de a ti blogotokat sokan nézik xd

    VálaszTörlés
  10. Szia Meli!
    Újra itt!!! :D
    Nagyon szépen köszönjük ezeket a megható szavakat! És én külön, hogy dícsérted az álmot...
    Te is vigyázz magadra, és további szép nyarat! :)


    Kedves Névtelen! :)
    Újra itt!!! :D Nagyon örülönk, hogy visszatértél és megosztod velünk a gondolataidat, viszont sajnálom, hogy bűntetésben voltál.
    Szerintem nem vagy egyedül, aki a jóra vár és most már biztosan állíthatom: HAMAROSAN!!! :)


    Szia Hanna!
    Igazán örülök, hogy tetszett, főleg az álom rész! :P
    A tippeléssel nem kell felhagynod, mert egyre profibb leszel benne... Talán most sikerült egészen jól kitalálni, mit tartogat a következő fejezet!!! :)

    sziasztok, Ivett

    VálaszTörlés
  11. Kedves Minä!
    Talán az a "fránya emlékezet" lassan megadja magát és visszatér... de ez majd csak az elkövetkező fejezetek egyikéből derül ki! :P
    Nagyon jól esik a dícséret, amit most sem felejtek el meghálálni! Köszönjük!!! :D


    Szia Chrisssy!
    A kommented első fele, háát, szóval igazán érdekes! :)
    Elképesztő nagy fantáziával rendelkezel, ami szerintem szuper! :D Csak most is elvitt egy teljesen más irányba!
    De hogy melyik a helyes út az a következő részeben úgyis kiderül!
    A második felén... nagyon sokat nevettem! :D
    Őszintén, ez hogy jutott eszedbe??? :P
    Miért pont ez az emlék, mármint a Kellan-Jackson páros-é?!


    Kedves Shelby!
    Nagyon örülök, hogy Neked is pont ugyanannyira a szívedhez nőtt, mint nekem!
    És Neked is igazad van, valószínűleg Tia gyötrelmes időszakában ez a legszívmelengetőbb rész... Az álommal fűszerezve különösen! :)
    A sok fejezet kérésre, csak annyit tudok mondani, hogy "majd meglátjuk!" :P

    u.i.: Egyáltalán nem baj a reklám!!! :D

    puszi Nektek: Ivett

    VálaszTörlés
  12. Kedves Névtelen! :)
    Hmm... szóval érdekes! Valószínűleg egy szóval én is így jellemezném! :P
    Az álom és a ruha dícséretét külön köszönöm! :D
    De az egész fejezetet egybevéve nagyon köszönjük a dícsérő szavakat!
    Szerintem, most sokan Rob pártjra álltok, de azért (talán) már nem kell sokáig "szenvednie"!

    puszi, Ivett

    VálaszTörlés