Boldog Névnapot!

Sziasztok!

Ez a blog 2009. 12. 14-én indult!

Reméljük tetszeni fog, és nagyon örülnénk a kommenteknek!

Kellemes időtöltést kíván: Ivcsi :) és Csillu



Ezen az oldalon egy történetet olvashattok... Hogy miről?? - Egy kitalált történetről, melynek főszereplői az 'Alkonyat' című film színészei...és Tia. Jó olvasást! :)





2010. augusztus 13., péntek

Ez a pillanat is eljött…

De addig ezt nem ér elolvasni, amíg az Epilógus 2. részét ki nem végezted és leírtad a véleményedet egy kommentben! :)

Azt hiszem, egyetértünk abban, hogy nemcsak nekünk – az íróknak – hanem az olvasóinknak is hiányozni fog ez a történet.

Amikor Csilla megmutatta nekem az 1. fejezetet, én már egyből kritikus szemmel néztem, és olvastam minden egyes sorát. Akkor még fogalmam sem volt, mihez vezet, majd az a pár oldal… De ma már tudjuk, hogy 53 fejezet születettet!

Úgy gondolom – mindketten – sokat tanultunk a történetből, és ez még szorosabban összefűzte barátságunk szálait!

Egyszer már olvashattátok Tőlem ezt a sort, de nem győzöm eleget hangoztatni!
„Köszönöm Csilla, hogy a részese lehettem ennek a Csodának!”

Bár magát a történetet, már májusban késznek nyilvánítottuk, Ti csak ma (augusztus 13-án) olvashattátok.
Remélem, hogy így az utolsó rész elolvasásában sem csalódtatok és sok-sok kommenttel megajándékoztok… :)

Köszönjük, hogy olvastatok minket!!! Ivett & Csilla



Van egy pár elmaradásunk, amiket most szeretnénk pótolni!


1. Díjak: Mostanában újabb díjözön „zúdult ránk”! :P
Ezeket, nagyon köszönjük: Minä, Szasza és Shelby!!!
Amiket kaptunk: Érdekfeszítő Love Story, Robert Pattinson Fanfiction,Kiváló Szerkesztői Díj, Kimagasló Tehetségek Díja

Köszönjük!!!


2. Szeretnék még köszönetet mondani, az összes olvasónknak, akiktől a sok támogatást kaptuk!!!
Senkit nem akarok megbántani, de van pár ember, aki olyat tett a blogért, hogy külön említést érdemel! Ők pedig:

Melinda
- aki a barátságával támogatott, és egy videóval is meglepett minket!
Olcsi – aki a fejlécünket készítette és Chat-et varázsolt az oldalra!
Shelby – akinek így látatlanba is köszönjük a videót, a sok támogatást, a közös blogot és nem utolsó sorban a díjat! (A videót, a bejegyzés alján találjátok!!!) 
Minä – aki díjakkal halmozott el minket!
Hanna – aki töretlenül minden fejezethez megírta a véleményét!
Chrisssy – aki nagyon sok kommentben fejtette ki véleményét egy-egy fejezettel kapcsolatban!
Brigi – díjat kaptunk Tőle!
Szasza – egy díjat kaptunk Tőle!



És akkor most jöjjön egy jó hír azoknak, akik nem tudnak élni a mi írásunk nélkül!
A 46. fejezet kommentjeiben érkezett egy javaslat, miszerint szülessen meg egy új történet, amit ugyanez a páros alkot!
Megfogadtuk a tanácsot és belevágtunk egy újabb történetbe, amelynek címe: Szerelem a végzetem!
A blogot a címre kattintva elérhetitek!

Reméljük sok örömöt leltek benne és mi még annál is több támogatást fogunk kapni Tőletek!



Shelby videója - Az Igaz szerelem történethez:

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok:) Köszönöm a kedves szavakat. Nagyon aranyosak vagytok:)
    Nagyon örülök hogy belevágtatok egy újabb történetbe a javaslatomra. Hihetetlenül boldog vagyok, hogy újra olvashatom legjobb barátnőim fanficcét.
    Imádom ahogy írtok, ez soha nem fog megváltozni.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Köszönöm, hogy megemlítettetek!
    Tényleg szívből remélem, hogy tetszeni fog a videó. Szerintem, nagyon jó lett. De persze nem az én véleményem a fontos, hanem a tiétek. én is örülök, hogy új történetet kezdtetek, nem győzöm elégszer hangsúlyozni, mennyire tehetségesek vagytok. Keresitek már a kiadót?? :P
    egyébként van egy új oldal, ami esetleg lehet hogy érdekelne titeket. Új stílus, ilyet még nem írtam, de szerintem jó és biztosan fojtatom, bár max 30 fejezetesre tervezem, nem hosszabbra.
    itt a link ha valaki véletlenül kíváncsi rá:
    http://theghoststory-shelby.blogspot.com/

    köszi mindent, puszi, Shelby

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Köszönöm, hogy megemlítettetek.Én igazából amikor a 9. fejezetet olvastam(mert hogy akkor még nem tudtam, hogy ez egy történet aminek van első része is-jellemző rám-)nem gondoltam volna, hogy valaha is egy történet függőjévé válok.Pedig így lett.Én is (mint megtudtam Ivcsi szavaival élve) részese lettem ennek a csodának.Az által, hogy elolvastam a történeteteket.Köszönöm.

    Visszatérve egy régebbi kommentre, miután nagyon tetszett aa történet befejezése, ha lesz esküvőm lehettek a koszorúslányim, amenyiben vállani fogjátok.:) Ha addig elfelejteném ezt az ígéretem (amit kétlek) akkor drága Detty, kérlek emlékeztess rá.

    Búcsúzóul az oldaltól egy idézetet találtam.
    "Csak a szív tudja, hol rejtőznek az igazán értékes dolgok."
    (Fyodor Dostoevsky)

    Ölel, puszil, és köszön nektek,
    Chrisssy

    Egyszer remélem találkozunk.

    VálaszTörlés